Jump to Navigation

Login / Register

St Cago bike polo mallets DZR bike shoes for street and bike polo Velolocuma bicycles Riding in Circles

European Hardcourt Bike Polo Showdown Zurich

Hello European Bike Polo Teams

We're glad to invite you to the first European Hardcourt Bike Polo Showdown. The Tournament will take place on the
18th of october as a part of the Bicycle Film Festival in Zurich. We have confirmed registration from all over Switzerland, Germany
and the U.K. Of course the main challenge will be to beat the current european champion Team Basel. We will play in a big warehouse
so you dont have to worry about weather and temperature. Besides Polo and the Movies there will be other Bike Messenger related stuff
going on all over the weekend. So we promise that the journey to Switzerland will definitely be worth it. If you're interested in entering the
Bike Polo Tournament please write an email to jerome@thiriet.net to register. More Info and a flyer will be up soon. Check back on fahrradkurier.ch for updates!

Greetz

Strom

stroooooooom!

Hey Strom! Tolle Sache, was du hier machst! Ich wünsche ich könnte dabei sein... Leider geht's nicht, aber ich bin mal gespannt für die Tagen, wenn Bikepolo ein wichtiger internationaler Sport wird. Dann können wir ganz leicht Sponsoren lockern, die unsere Reisekosten decken werden! Toll!

Auch was: denkst du, wenn der Schweizer Bikepolo-Bund gegründet ist und in vollem Schwung kommt, dass ich mich als Polospieler in die Schweiz einbürgern könnte? Rate mal, würde es sofort machen! :)

-a

That's odd. He never uses emoticons when he types in english...

Chicago Bike Polo 2003-2008

St Louis Bike Polo 2008-now

Retired.

Quit making up words, Adam.

Hey Cecily! How are you? Coming to europe for some polo. We haven't any girls teams registered yet!!

Adam: Jaja. Bikepolo wird grösser und grösser in Europa. An den Europameisterschaften in Eindhoven waren 18 sehr gute teams am start. Natürlich hat BASEL gewonnen. Aber London ist auch sehr gut. Für das Turnier in Zürich habe ich in 2 Tagen schon Anmeldungen von 10 Teams bekommen und es werden immer mehr. Das wird eine grosse Sache. Also such dir jetzt einen Sponsor und komme her!!!! Sobald der Schweizer Bikepolo Verband gegründet ist werden wir dich aufnehmen und uns um deine Einbürgerung kümmern!! Bis dann

Strom

Never sleep - always deliver

Richtig cool! Ich freue mich drauf!

Die Suche nach Sponsoren für Zürich läuft! Werde dir mal Bescheid sagen, ob es irgendwie klappt. Das wäre mega-toll wenn ich kommen könnte, werde ernsthaft versuchen.

Please! Whatever you do, don't ernshaft my vershucken!

actually, i'm supposed to be in torino on the 19th of october. maybe i can change my flight a day early and represent the ladies. can you find me a team and a bike?

Is Adam german?? never knew.
Anyway some people from london are seriously considering this. Paris too!

Yorgo
LONDON: http://bricklanebikepolo.wordpress.com/
PARIS: http://panambikepolo.blogspot.com/

Yorgo

Yeah Adam! Wäre sehr sehr schön ein Team aus New York dabeizuhaben!! Lass mich wissen, wie ernsthaft deine Absichten sind und wir werden hier in der Schweiz auch versuchen Geld für eure Reise zu kriegen! Um die Kosten während eurem Aufenthalt hier müsst ihr euch sowieso nicht kümmern!

And Cecily! Torino is only a short trip by train from Zurich!! So you should really come once your over here. And Kai will be playing too.... I'll hook you up with Iwon and Eva from Zurich to build a girls team!

Strom ich bin schon heiß auf der Suche. Ein bisschen mehr als 2 Monate, alles zusammenzubringen... könnte doch klappen! Ich werde mit dir in Kontakt bleiben, auf jeden Fall. Auf so eine Reise bin ich höchstgespannt!

if i can change my flight, i'm in. i'll let you know.

so I used Babelfish to understand what secret deals were made between Adam and Strom...

"Hey river! Mad thing, which you make here! I wish I could thereby be… Unfortunately geht' s, but I is not times strained for days, if Bikepolo becomes an important international sport. Then we can loosen completely easily sponsors, who will cover our travel expenses! Madly! Also which: do you think, if Swiss Bikepolo federation is created and comes in full momentum that I could nationalize myself as Polospieler into Switzerland? Rate times, would make it immediately!"

Interesting.

But my favorite is:

"Correctly coolly! I am pleased drauf! The search for sponsors for Zurich runs! Times answer will say to you whether it folds somehow. That would be mega+mad if I come could, will seriously try. "

Correctly Cooly eh..

Anyway just to say we are looking for sponsors here in London too, shouldn't be too hard as Zurich is only a day's drive away.
See you there!

Yorgo
LONDON: http://bricklanebikepolo.wordpress.com/
PARIS: http://panambikepolo.blogspot.com/

Yorgo

Strom! Alles hat mit mir geklappt. In wenigen Minuten werden meine Tickets nach Zürich gebucht. Möglicherweise bringe ich einen geehrten Gast mit. Bin höchstgespannt, kann kaum warten!

ADAM!!!!!!!!

Sehr, sehr gute Neuigkeiten sind das!!! Hoffentlich bringst du den Gast auch mit! Wir haben schon sehr viele Teams registriert. Das wird eine super Sache! Freue mich sehr darauf, dich bald zu sehen!!